تبدیل فرمت فایل ها بصورت آنلاین

¦

همه روزه شاهد گسترش سرویس های رایگان بر روی وب هستیم. یکی از مزایای این سرویس ها این است که معمولاً کاربران برای گرفتن سرویس، نیازی به نصب نرم افزار ندارند. یکی از سرویس هایی که خیلی کاربردی است و نوعاً لازم می شود، تبدیل فرمت های مختلف فایل به هم می باشد. مثلاً فرض کنید که شما یک فایل صوتی با فرمت Real دارید ولی برنامه RealPlayer را بر روی دستگاه خود ندارید و مجبورید برای گوش دادن به آن فایل صوتی، آن را به یکی از فرمت های رایج Mp3 و یا Wav تبدیل کنید.

برای این کار فقط کافی است تا به سایت Zamzar بروید و آدرس فایل مورد نظر را بدهید. (این آدرس می تواند آدرس فایلی که قبلاً بر روی وب بارگذاری شده است باشد.) سپس فرمت مورد نظر را انتخاب کرده و ایمیل خود را نیز وارد کنید. در انتها دگمه Convert را بزنید. پس از چند دقیقه از طرف این سایت برای شما ایمیلی فرستاده می شود و باید بر روی لینک ارسال شده کلیک کنید تا فایل تبدیل شده را دانلود کنید.
تقریباً همه نوع فایلی را می توانید با این سایت تبدیل کنید. مثلاً می توانید فایل های doc و یا xls را به Pdf تبدیل کنید. تبدیل فایل ها با فرمت آفیس 2007 به نسخه های قبلی و بالعکس هم امکان پذیر است. این سایت تقریباً از اکثر فرمت های صوتی، تصویری و ویدیویی هم پشتیبانی می کند.متاسفانه این سایت برای تبدیل فایل های فارسی مشکل دارد که امیداست هرچه زودتر این مشکل برطرف شود.
تنها محدودیت استفاده از این سایت بصورت رایگان، محدودیت 100MB برای فایل های ورودی است.
سایت دیگری که دقیقاً همین سرویس را ارائه می دهد، سایت YouConvertIt.comاست. نحوه استفاده از سرویس آن دقیقاً همانند سایت قبلی است. تنها تفاوت عدم امکان تبدیل فایل های آفیس 2007 است.

2 comments:

Anonymous

سلام
مطلبتان بسیار خوب و کاربردی بود و برای من که کاربر لینوکسم بسیار قابل استفاده
پس درباره ی لینوکس بیشتر بنویسید
چون ویندوز اکثر تبدیل کننده ها را دارد

Unknown

آقا عجب سایتیه این http://convert4all.com
چند وقت بود تو کف همچین سایتی بودم
همه جور تبدیلی داره
ارض
تاریخ(شمسی میلادی هجری)
pdf word
تصویر (تغییر سایز، برش، فیلتر، تغییر فرمت و …)
رشته (تابع md5، بزرگ کردن، کوچک کردن و …)
ضمنا دو زبانه هستش
حتما ببینید