¦

سايت‌هايي مثل يوتيوب، گوگل‌ويدئو و … منابعي هستند از هزاران ويدئويي که روزانه در آنها آپلود مي شوند. تا به حال وبلاگ‌هاي زيادي در مورد چگونگي دانلود ويدئوها از سرويس‌هاي نظير يوتيوب، نوشتند و تقريبا ديگه اکثر کاربران وب 2 ميدونند که چطور بايد يک ويدئو رو از يوتيوب دانلود کرد!

راه حل راحت هم برای این کار استفاده از سایت idesktop.tv است.

اما ابزارهايي ديگري هم در وب وجود دارند که کارکردن با اين نوع سايت‌ها را لذت‌بخش‌تر می کنند،برخی از این سرویس ها را در زير می خوانيد:
1- Delutube.com : سرويس مشابه کَش گوگل براي يوتيوب! اگر يک ويدئو به هر دليلي از يوتيوب حذف بشود، DelUTube شايد به شما کمک کند! اين سرويس دقيقا کاري مشابه کَش گوگل براي ويدئوها انجام می دهد.
2- Scenemaker.net : فرض کنيد يک ويدئوي 90 دقيقه‌ای در يوتيوب آپلود شده است ولي شما تنها به قسمتی از آن برای اشتراک با دیگران نیاز دارید، راه حل چیست؟ کار سختي نبايد انجام بدهيد فقط کافی است تا در سايت Scene Maker ابتدا و انتهاي قسمت موردنظر را مشخص کنيد تا آن قسمت از ویدیوی مورد نظر را برایتان جدا کرده و بصورت یک فایل به شما تحویل دهد.
3- Overstream.net : با استفاده از اديتور اين سايت ميتوانيد زيرتيترها و يا عنوان‌هايي را به ويدئوها اضافه کنيد.
4- TubeMogul.com - ابزاري مشابه گوگل‌آناليتيک براي يوتيوب، با استفاده از اين سرويس قادر به مشاهده ترافيک مشاهده ويدئوي آپلودشده‌ي حساب‌تان هستيد. همچنين ميتوانيد آن را به گونه ای تنظيم کنید تا آمار بازدید را به ايميل‌تان ارسال کند.
5- BubblePly - ابزاري مشابه OverStream ولي پيشرفته‌تر. به طوري که ميتوانيد حتي عکس، ويدئو و تصوير هم به ويدئوی خود اضافه کنيد.

برگرفته از: مگا آی تی

0 comments: